BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 14, 2009

AARGH~~~~

I really hate her now!!!!!!
I cannot tahan already!!!!
What the ****~~

Oi~~she think that her jawatan is the highest,so can buli us?!
Go to H3LL la....

不爽我们就讲啦~~
干吗要耍手段啊?
连My Queen,我姐,还有几位对我们蛮好的Senior。。
都要动!以小人之心度君子之腹!伪君子!小人!
干吗?怕保不住地位是吗?
我警告你!要是你敢再背后耍烂招,我要你下辈子不好过!!
I will keep an eye on you~~

你最好吃饭时有个人帮你先试吃;睡觉时叫人在你身边看着你;上厕所时叫人陪。。。
我要让你吃不了兜着走!
等着瞧。。我赤夜 奈月,说到做到!!!

2 comments:

♥ ArdnaS ♥ said...

wa...chill down chill down hehe

Natsuki said...

(take a deep breath..)
o wait...wat am i writing??
aargh..i'm going crazy..
wat i have i write??